zaterdag 30 december 2017

Mijn Top 10 slechtste films van 2017


2017 had helaas weer vele slechte of mindere films. Dit is de lijst met de 10 films die ik persoonlijk het slecht, saai of irritant vond dit filmjaar.

10
Wish Upon.
Wish Upon was een van de slechtste horrorfilms van 2017, waar je eerder on kon lachen dan dat je er echt bang van werd. De film leek ook veel op een andere minder horror film: The Possession, maar dan zonder komische priester. Het hoofdpersonage was ook een bitch waar je als kijker niet omgeeft tot ze De film eindigt. Bij mijn voorstelling verlieten twee jongens de film sarcastisch juichende en klappend met flink wat gelach.


9
The Snowman.
The Snowman was echt een slechte misdaad mysterie dankzij het slechte en onduidelijke verhaal, blijf je als kijker in de kou staan. Van de film kom je al snel zelf een komedie maken door commentaar te leveren of anders gewoon aan een andere Snowman te denken.


8
Rings.
Rings werd al uitgesteld om in de bioscopen te draaien, maar uiteindelijk hadden ze de film gewoon beter weg kunnen laten, want het eerste vervolg op de klassieke film the Ring was al geen succes en het 15 latere vervolg had al helemaal geen kans om de horror fans te plezieren of te beangstigen. De film is enkel gevuld met simpele en voorspelbare jump scares en een onnodige vergezocht verhaal.


7
Snatched.
Snatched was een slechte komedie waar weinig tot niet om te lachen viel. .Amy Schumer haar overdreven komedie heeft weinig succes in deze film en de comeback van Goldie Hawn als actrice heeft helaas ook niet geholpen. Het enige grappige wat ik had tijdens mijn voorstelling was iemand in de zaal met een aanstekelijke lach. Daardoor viel er toch nog een beetje te lachen, alleen niet om de film zelf.



6
Chips.
Chips was een te lange en saaie komedie, waar weinig om viel te lachen. Dax Shepard heeft zichzelf te veel werk en aandacht proberen te geven met deze film. Het was beter geweest als hij van rol had geruild met Michael Peña.


5
Leatherface.
Leatherface was een onnodige film over het bekende horrorpersonage Leatherface, waar ze onnodig op zijn achtergrondverhaal proberen in te spelen, zodat je misschien meer om het personage gaat geven. Helaas hebben ze dit te zwak gedaan. De kettingzaag het bekende wapen van Leatherface komt ook pas echt het laatste kwartier even snel in de film voorbij.


4 
Baywatch. 
Baywatch was een te vergezochte en overdreven zomerkomedie, die niet echt grappig was. De tv-serie was op zich ook geen grote hit, maar met deze film hebben ze verder ook niets speciaals toegevoegd. Hij heeft wel te lang in de lokale bioscoop gedraaid.


3
Logan Lucky.
Logan Lucky was een te langdradige diefstal film waar je als snel het plot en de planning van de diefstal kwijt bent en zo onbegrijpende de film moet zien te volgen. Zo komt er onduidelijk een man in een vaag beer kostuum langs, waardoor ik eerder aan Nicolas Cage moet denken dan dat ik het kon volgen.


2
Transformers: The Last Knight.
Elke Transformer film van Michael Bay werd alleen maar onnodige langer en onduidelijker. Deze film probeerde hij ook weer onnodig groter te maken, waardoor je alleen eerder het verhaal kwijt raak en zo ook je interesse snel verliest. Hopelijk is dit echt zijn laatste Transformers film.

1
Fifty Shades Darker.
Het vervolg op een van de slechtste film, die ik ooit gezien heb, was dan wel iets beter dan het origineel. Verder is er weinig goeds over te zeggen. De film is rommelig gefilmd en in elkaar gezet. In de ene scene gebeurd er een ongeluk, maar in de volgende scenes is alles alweer in orde. Gelukkig is volgende jaar de laatste film uit deze serie en dan zijn we ervan verlost.



Bij mijn voorstelling tijdens deze film zat ik naast twee meiden die het volgende gesprek hadden:

Kom laten we delen dat we in de bioscoop zijn.
Mijn reactie en gedachte tijdens
dit gesprek.
- Oké hoe heet deze film dan?
uh, Fifty Shades Darker.
-Hoe schrijf je dat?   




Dit zijn de tien film die ik kan afraden om te zien. Ik ben blij dat ik ze na deze lijst gemaakt te hebben weer kan vergeten. Ik zeg niet dat je deze film zelf moet haten zoals ik dat hier doe. Als je wel plezier met een van deze films hebt gehad dan respecteer ik dat en vind dit eigenlijk vooral knap.

Graag wil ik iedereen weer bedanken van het lezen, volgen en liken van mijn reviews van dit jaar.
Ik hoop dat 2018 toch een beter jaar mag gaan worden dan 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten